PIRACI: Katarzyna Niemiec (przewodnicząca), Ludomira Wejs (zastępca), Monika Wasiak (skarbnik) RYBKI: Agata Teska (przewodnicząca), Anna Hojan (zastępca), Agnieszka Budenko (skarbnik) DELFINKI:Paulina Petrykowska (przewodnicząca), Ewelina Kowalska (zastępca), Sylwia Tomaszewska (skarbnik) MUSZELKI: Magdalena Krupa (przewodnicząca), Tomasz Stępczyński (zastępca), Dorota Witkowska (skarbnik) REKINY: Katarzyna Niemiec (przewodnicząca), Dorota Bruna (zastępca), Joanna Markowska (skarbnik)
Finanse
Składka główna na Radę Rodziców wynosi 150 zł/dziecko/semestr. W przypadku uczęszczania do Przedszkola nr 55 rodzeństwa składka wynosi 120 zł/dziecko/semestr.
Składka za I semestr – płatna do 15.11.2022 (na konto grupowe).
Składka za II semestr – płatna do 15.01.2023 (na konto grupowe).
Bardzo prosimy o opłacanie składek, ponieważ dzięki nim jesteśmy w stanie pokryć koszty związane z ksero/papierem dla całego przedszkola, prezentami na Mikołajki/Wielkanoc, albumami absolwentów, dofinansowaniem wycieczek, teatrzyków itp.
W trosce o bezpieczeństwo i przejrzystość obrotu pieniędzy powierzonych na potrzeby naszych Przedszkolaków rezygnujemy z wpłat gotówkowych – bardzo prosimy o wpłaty na PONIŻSZE KONTA.
Dodatkowa składka grupowa (semestralna) została ustalona indywidualnie w każdej z grup – z tych składek opłacamy bieżące zapotrzebowania na materiały do przedszkola, tak aby nie obarczać Państwa i skarbników zbiórkami „na bieżąco”. Chusteczki, kubeczki, kredki czy upominki na Dzień Chłopaka, Dzień Kobiet lub Dzień Nauczyciela.
Nad zrównoważonym i zasadnym wydatkowaniem środków pozyskanych na potrzeby naszego przedszkola sprawuje nadzór Kolegium Rady Rodziców.
Kontakt:
Rada Rodziców przy Przedszkolu Nr 55 w Gdyni ul. Nagietkowa 73, 81-589 Gdynia
NIP: 958 16 83 837
Konta
Główne konto Rady Rodziców Przedszkola nr 55: 57 1090 1102 0000 0001 5315 0243
W roku 2020/2021 Rada Rodziców działająca w ZSP nr 3 wybrała ubezpieczenie firmy InterRisk. Obowiązująca składka to 42 zł (suma ubezpieczenia 27 000 zł).
Zeskanowane dokumenty lub zdjęcia dokumentów można wysłać na skrzynkę mailową interrisk.szkody@vigekspert.pl. Dokumenty można wysłać pocztą tradycyjną na adres InterRisk TU S.A., Przegroda Pocztowa 3334, 40-610 Katowice. Zgłoszenie telefoniczne na nr tel. 22 212 20 12 lub 22 575 25 25. Zgłoszenie internetowe (najszybszy sposób) pod adresem internetowym https://zgloszenie.interrisk.pl/assetclaim/new (przed przystąpieniem do wypełnienia formularza proszę przygotować nr polisy szkolnej).